1. hver dag før vi skulle spise frokost, skulle vi samles og synge nogle sange.
et barn bliver bedt om at tælle hvor mange vi var, men et andet barn begynder også at tælle dem. Han for så at vide af pædagogen at han bliver nød til at vente til den dag det er hans tur til at tælle dem.
Et tredje barn begynder nu og tælle dem. her for det tredje barn at vide at det var flot og hvor dygtig hun var af samme pædagog. (ikke proff. kommunikation )
2. Alle børnene havde fået en papirs flyver. en voksen siger nej i må ikke kaste i hovedet af folk op til flere gange hvor en pædagog siger skal vi ikke lave en skydeskive vi kan skyde på børnene bliver helt vilde og de for lavet en skydeskive og problemet løst. ( proff. kommunikation. )
3. efter vi havde sunget siger pædagogen nu skal vi ligge sang mapperne på gulvet i 2 bunker. her vælger pædagogen at kaste sin mappe over for at vise hvor de skule ligge. nu kastede alle børnene sine mapper på gulvet og lå ikke i to bunker. ( spejlning )
4. de fleste pædagoger var gode til at kommunikere efter målgruppens forståelseshorrisont.
(proff kommunikation )
Ingen kommentarer:
Send en kommentar